keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Tracon 8, ei yhtä mukava kuin viime vuonna

Tracon on ollut aina yksi lempiconeistani, mutta tänä vuonna ei ollut yhtä mukavaa kuin viimevuosina. En löytänyt oikein kiinnostavaa ohjelmaa ja kavereiden kanssa hengaus oli pientä, koska he olivat kaikissa ohjelmissa. Tähän mennessä mukavin coni on ollut frostbite. Ei siitä sen enempää.

Lauantaina herätys 6:30. Ylös ulos ja meikkaamaan! Olen tullut huomattavasti nopeammaksi harmaan maalin laittamisessa. Olin kerrankin aikataulussa Traconissa. Cossista löytyy kamerastani yksi kuva.

 
Aika hemaiseva.
Uusi alpakka tuli perheeseen! Hänen nimensä on Taneli.
Heti aamusta meikkasin parhaan kaverini Hennan, joka cossasi Cherryä Studio Killersistä. Kasattiin muuten mekko parissa päivässä kasaan viikolla, kun Tracon oli. Jos olisin tehnyt sen kokonaan yksi, olisi mennyt vähemmän aikaa, mutta kaverin kanssa pitää aina häslätä muuta. (Syödä pizzaa ja katsoa salkkareita + animea)
<3
Lauantai meni tosi nopeasti. Joskus iltapäivällä tajusin yhtäkkiä, että olin unahtanut Momiji peruukin (korvat ja hattu siinä kiinni) kotiin!!! Taisin muutaman kyyneleen tirauttaa, mutta ihana super-awesome-isoveljeni ajoi tyttöystävänsä kanssa Tampereelle asti tuomaan sen!! QAQ

Tässä lyhyt ja pakollinen gif- sarja reaktioistani.

OTINKO MÄ MUUTEN PERUUKIN MUKAAN??!
Veli soitti ja sanoi että se on kotona
Veli soitti uudestaan ja sanoi, että ovat lähdössä tuomaan sitä
Kun veli toi sen

 Lauantaina ei hirveästi muuta tapahtunut. Kaverin kaverini ja hänen ystäviensä kanssa subissa ja muuta. Ai niin, joku haastatteli minua, johonkin cosplay videoon. En tiedä onko sitä missään, en ole hirveästi etsinytkään.
Hotelli oli sama kuin edellisinä vuosina. Sänky on aina yhtä pehmeä. <3

Olen aina yhtä hehkeä kun otan peruukin pois

Super fab



Sunnuntaina oli sitten Momijin vuoro! Minulla oli sunnuntaina synttärit ja jakelin sen kunniaksi itse leivottuja suklaa muffinseja! Ne olivat hyviä, ainakin niin sanottiin. Asu sai paljon huomiota ja kyseltiin paljon kuvia. Olin otettu. ^^ Löysin myös lauantaina male!Momijin ja kysyin onko hän huomennakin cossissa. Sanoi, että ei luultavasti, mutta kun kerroin omasta Momijistani, niin sovittiin että jos törmätään otetaan yhteiskuva. Itse en häntä huomannut, ennen kuin tuli käytävällä koputtamaan olkapäätäni. Itselläni ei ole kuvaa siitä, mutta yritän etsiä. Minua kysyttiin myös mukaan youtube videoon "Tobi in Tracon" Tässä linkki siihen. Olen jossain kolmen minuutin kohdalla.
Pidettiin Photoshootti Merin kanssa. Sää oli vähän huono ja alkoi kesken kaiken satamaan. Merin ja Hennan piti lähteä jo yhdeltä ja juuri, kun he olivat lähteneet alkoi aurinko paistaa. Hieman vitutti. Olisin halunnut suihkulähteellä kuvia. :C

Tässä muutama kuva photoshootista.



Olen vähän ruskettunut tässä.

Sunnuntainakaan ei oikein tapahtunut muuta.
Ihan semi mukava con. Olisi voinnut olla parempikin fiilis, mutta kaikkea ei voi saada mitä haluaa.
Seuraavaksi on Fanfest Helsingissä. Cossaan Kanyaa ja poikaystäväni on male!Vriska, koska patron-trollit.

peruukkisukka jätti ikävät jäljet?? Tuo paksu viiva oli siinä pari päivää

5 kommenttia:

  1. Ihana tuo eka kuva! XD ♥ En muute millää nähny sua tossa videossa..katsoin sen 5 kertaa ;;_;;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on XD Ja kirjoitusvirhe, olin kohdassa 4:38 U_U Etkö tunnistanu mua? ;A;

      Poista
    2. No nytten XD se meni niin nopeasti ;A;

      Poista
  2. En ollut Traconissa lauantaina miitissä varma olitko sinä se Eridan joten en uskaltanut tulla puhumaan koska olen vammanen ;__;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei! :C Minäkään en tunnistanut sinua, kun en ollut varma cossistasi :C

      Poista